close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אפשר גם אחרת- צאו מהפק"מ והתחילו להשקיע

מערכת שורשיא אייר, תשעה30/04/2015

ישנן לא מעט דרכים יעילות ליצירת הכנסה פאסיבית, שאינה רק חיסכון בפק"מ, להכיר את כל הדרכים הקיימות על מנת למצוא את הדרך היעילה ביותר עבורו

תגיות:
בדומה להמון תחומים בחיים, לעיתים ישנה מגמה רווחת או טעות חוזרת, ואלו מאפשרות לאדם לרכוש או לנהוג בצורה מסוימת רק מתוך הרגל. על מנת להמחיש זאת נעניק שתי דוגמאות; האחת, ביטוח משכנתא, מרבית האנשים (עד השנים האחרונות), היו רגילים כי ביטוח משכנתא קונים רק דרך הבנק. טעות זו גרמה לאנשים רבים לשלם בעבור אותה פוליסת ביטוח, הרבה יותר כסף כאשר למעשה ניתן לרכוש פוליסת ביטוח מכל חברת ביטוח כמעט. חשוב לציין, כי ברגע בו נפתח השוק הזה לחברות הביטוח, תודות לתחרותיות, מחירי ביטוחי המשכנתא וביטוחי החיים, זכו להנחות גדולות מאוד והוזלות משמעותיות, הן באופן חודשי והן באופן כללי. השנייה, סוכן הביטוח – רבים אימצו לעצמם את ההרגל של רכישת ביטוח אך ורק מסוכן הביטוח הוותיק שלהם אותו הם "מכירים" שנים. הרגל זה מנע מהם לבצע סקר שוק ולגלות כי המחירים עלולים להיות שונים עד משמעותיים מאוד.

דוגמאות אלו הובאו על מנת להסביר ולהמחיש את העובדה שלא חייבים לחסוך רק באמצעות פק"מ, אשר לרוב התשואה שלו נמוכה מאוד באופן יחסי. הפק"מ נהנה שנים מבלעדיות ו/או מונופול בעולם החיסכון אך אין הוא הדרך היחידה לחסוך ובהרבה מקרים, לא הפחות טובה מבין האלטרנטיביות הקיימות.

יוצרים הכנסה נוספת בקלות
אחת הדרכים היעילות ביותר ליצירת הכנסה היא יצירת הכנסה פאסיבית באמצעות השקעה באחד המכשירים המוצעים בבית השקעות ואין זה משנה באיזה אפיק מדובר, העיקר שהוא יהיה מתאים לאופי חיסכון המתאים לאדם החוסך או המשקיע ויעניק לו את התשואה הגבוהה ביותר. בין המכשירים המוצעים בבית השקעות ניתן למצוא: מסחר עצמאי בניירות ערך, השקעה במניות, אג"חים שונים, קופות גמל, קרנות השתלמות ועוד. הסוד הוא להסתייע במומחים ולהכיר עוד אופציות להשקעה ועל ידי כך למצוא את האופציה העדיפה והנכונה עבורך.

למה דווקא בית השקעות
אחד הדברים החשובים לדעת אודות בתי השקעות הוא כי בית השקעות מנהל נכסים רבים וכל הניהול שלו מגובה ומבוצע באמצעות ובפיקוח מלא של צוות מחקר מקצועי הדואג להשקעות הטובות והנכונות ביותר. כך שלמעשה, כל לקוח המשקיע, נהנה מצוות מחקר שלם הדואג לכסף שלו ולהשקעה שלו. בניגוד ובשינוי מבנק בו פותחים פק"מ ויודעים כמה ריבית מקבלים, כאן היכולות (בהתאם למסלול הנבחר) לקבל תשואה גבוהה הרבה יותר, גבוהים מאוד. 

לסיכום, ישנן לא מעט דרכים יעילות ליצירת הכנסה פאסיבית, שאינה רק חיסכון בפק"מ ומומלץ לכל אחד ואחת מאתנו, להכיר את כל הדרכים הקיימות על מנת למצוא את הדרך היעילה ביותר עבורו. התפשרות על פתיחת פק"מ מתוך המחשבה או חוסר הידע, היא שגויה וכיום, עם היצע כזה רב של אפשרויות, יהיה זה ממש פשע שלא לבחון את האופציות הקיימות ולמצוא את האופציה הטובה ביותר עבורך.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה